Smartlappen festival. Grafisch ontwerp

Smartlappen festival

Grafisch ontwerp, Logo en huisstijl

In opdracht van het Smartlappen festival heeft Bundelmedia de gezellige mee zing avond digitale op de kaart gezet. Dit jaar voor het eerst georganiseerd door de Vuurlinie Beverwijk. Voorgaande jaren georganiseerd door Paal 50. Ook dit jaar was het bekende muzikale trio Tjoe en Jeroen voor een professionele begeleiding en zorgde er voor dat iedereen mee kon zingen.

Bundelmedia is verantwoordelijk voor de identiteit van het Smartlappen festival, om het festival een geheel eigen karakter te geven heeft Bundelmedia een  huisstijl ontworpen. Ook is Bundelmedia dan verantwoordelijk voor de realisatie en het actueel houden van de Facebookpagina/website. Om het festival extra in het licht te zetten heeft Bundelmedia elke week een aantal deelnemers bekend gemaakt via de Facebookpagina van het Smartlappen festival.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden
Kom dan gerust eens langs voor een goede kop koffie. Graag hoor ik van u!

Meer weten over deze diensten?